Verschillende oorzaken kunnen een registratie in de weg staan, maar meestal is het probleem dat er reeds een login met uw gegevens bestaat. Bij de lancering van onze webshop maakten we immers voor elk van onze klanten een login aan.
Krijgt u de melding dat uw BTW nummer of e-mailadres reeds bestaat, dan betekent het dat u reeds een login heeft. Om in te loggen kunt u in dat geval ‘reset wachtwoord’ gebruiken met uw e-mailadres, vervolgens een nieuw wachtwoord instellen, en met deze nieuwe gegevens inloggen.
Heeft u meerdere e-mailadressen, dan raden we u aan om ‘reset wachtwoord’ te gebruiken voor alle e-mailadressen. Hoogstwaarschijnlijk is één van die e-mailadressen reeds opgenomen in ons klantenbestand en gelinkt aan uw online account.
Een andere oorzaak kan zijn dat uw bedrijf reeds een account heeft. Enkel de werkgever van het bedrijf (accounteigenaar) kan medewerkers toegang verlenen tot de webshop.
Mochten al deze instructies u nog steeds niet verder helpen, contacteer ons dan via de help-widget en we helpen u graag verder.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.