Wanneer mag ik producten teruggeven?
- U bent een particuliere klant
- Goederen waarvan de factuur minder dan 60 dagen oud is
- De producten zijn ongebruikt en onbeschadigd.
Hoe geef ik een product in retour?
- Vul ons aanvraag retour document volledig in
- Mail dit document samen met een foto van de goederen naar orders@eurabo.be
- Zodra u ons retourorder document ontvangen heeft, mag u de goederen samen met ons retourorder document terugbrengen of opsturen naar de gekozen vestiging
Welke producten worden niet teruggenomen?
- Gepersonaliseerde, op maat gemaakte producten of niet standaard stock producten
- Bederfbare producten
- Verzegelde producten met verbroken zegel
- Toegangstickets (vb. Opleidingen) & cadeaubonnen
Welke kosten zijn hieraan verbonden?
- De retourkosten worden door de koper betaald.
- De leveringskosten die eventueel door Eurabo aangerekend werden, worden terugbetaald indien de volledige bestelling wordt teruggegeven. Enkel het standaard verzendtarief wordt terugbetaald, geen duurdere leveringsmethode door de klant gekozen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.